Bir neçə ay sonra 11 sinif olacam ixtisas olaraq kibertəhlükəsizlik ve kompüter mühəndisliyinə marağım çoxdu ancaq hansi universiteti nəyə görə seçəcəyimi bilmirəm. Tövsiyələrə açığam
Gel kicik bir meselehtle başlayım umumi bütün işler üçün keçerlidi bu sen komputer mühendisi olacaqsansa ai (suni intelekt) istifade etmemelisen öz başını cox yaxşı gelişdirmelisen 11 ci sinifi diyanmadan oxumalısan :D indi gelek dediyine
Ürek isteyerki hamı banma girsin oxusun falanda gel bele deyek banm cox mentiqsizdi beli bir cox üstünlüyü var amma sene dediyi 697 640 650 kimi ballar cox mümkünsüz kimidi deil mümkünlüdü amma bunun üçün cox eziyyet çekmeli qalacaqsan bu eziyyete deyermi bilmirem
menim deyecek olduğum 510 bal yığman veya daha coxu daha işimize yaraayar daha sonra ise BEU(bakı mühendislik(köhne qafqaz universiteti)(valdeyinlerinden soruşa bilersen istesen qafqaz adi ile tanıyarlar))
da gedip ikili diploma vermen
deyeceksen ne isime yaryacaq 2 diplom
qısaca anlatım 4 cü kursda seni koreyaya gönderirler ve oxuyursan orda tehsil alırsan 1 il
1 il ferqli mühit ferqli insanlar ve diplomun olur daha sonra magstr üçün ora getmek senin üçün daha asan olacaq hem orda oxumaq özünü gelişdirmek kimi bir cox avantajlarıda var
eger nese anlamadınsa yaz bildir nese sehvim varsa düzelt bide ki yeniden yaz informatika haaqqında uc bilgiler verecem sene özüm 7 iyun blokda 3 açığıda düz yazmisam hardasa 90 flaan yazacam 2 ci şansa seninde eynisini etmeyini isteyirem
600+ yazma ehtimalım var ancax cox azdır, yuksek ehtimal 500-600 arasında yazacam ama əmin olmaqda olmaz hersey ola biler :P, birdəki magistr mənasını basa dusmurem ora getməyin mənası nədir?(İmtahanında ugurlar btw)
600+ bal yigacagivi dusunursense ada ve ya banm evezolunmazdir amma Allah uzag elesin daha asagi bal yigacagivi dusunursense adnsu (ingilis dilinde)da o ballar ucun pis deyil
Şərhlər 7
Suala cavab ver — ən faydalılar yuxarıda görünür.