Salam,menim yasim 20 di hal hazirda aktiv olaraq
Asp.Net Core,Sql oyrenmisem artiq islemek seviyyesine 1 addim qalib,sadece cybers daha cox maragim var ve bu saheye kecid etmek isteyirem,amma,yasima gore gec olar deye dusunurem. Bu barede deqiq,oz tecrubesine esasen melimat vere biler kimse?
Şərhlər 1
Suala cavab ver — ən faydalılar yuxarıda görünür.